Retourneren en klachten

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent. Is er toch iets mis of heb je vragen over retourneren? Hieronder vind je alle informatie over ons retourbeleid, de uitzonderingen en wat je kunt doen bij een klacht:

 

Retourneren

Mocht een artikel ondanks de goede zorg niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Je hebt het recht om binnen 14 werkdagen na ontvangst van de producten de koop op afstand te ontbinden. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  • Alleen niet gepersonaliseerde producten kunnen geretourneerd worden.
  • U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  • Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kleinesaar.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kleinesaar.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.